17 Augusti

Jag kan inte fatta att jag är så trött som jag är!
Men nu tänkte jag lyssna på musik, eller först lägga in ny musik i min mobil och efter det blir de att lyssna på det medans man städar :)

Har en ny favo låt,

The offspring - the kids aren´t alright (the wiseguys remix)
Så jävla bäst så att de inte går att beskriva!

Efter att jag har städat så ska jag nog plugga lite, kan nog vara bra eftersom att jag börjar skolan på onsdag, eller börjar och börjar lättare sagt så är vi bara där i en timma typ sen drar vi, ska snacka lite och så tror jag!?

Ska försöka gå och lägga mig som högst 12 idag, så att man inte försover sig första dagen, kanske inte är så bra presic!?

Men men, bilder eller nått kommer sen när jag har städat klart!
Sen så att ni vet så typ GILLAR KATTEN mitt RUM, så det är massa katthår på mattan :S
Men bilder kommer, FÖRE och EFTER bild!

Byebye så länge!
P.s jag saknar dig älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback