17 augusti

Ibland vill man bo här hela livet och ibland så vill man inte bo här alls!
Och just nu känner jag bara att jag vill bort från denna by, trivs inte här! Inte ett dugg!
Jag vill bara vara med dig och ingen annan!
Jag lovar att inte lämna dig och jag hoppas att du inte gör de!
Jag hoppas att det kommer funka denna gång, jag är glad att jag har dig!

Sitter och lyssnar på musik just nu och tänker på älsk, allt som varit kul med honom, saknar de!
Men jag vet att de kommer bli mer minnen i livet!

Länge sen jag skrev i denna blogg, så nu passar jag på och skriver ner allt jag har i huvet just nu :)
Ska försöka bättra mig med blogg, och inte vara så frånvaro hela tiden!
Ska försöka skriva så mycket jag bara kan!

Sommaren09 har varit den bästa någonsin, jag har aldrig haft en sån bra sommar på länge!


Idag har jag varit på dop, träffade släkten från pappas sida, kusinbarnen och mina kusiner, vart så otroligt kul fakitskit :)
Har verkligen saknat dom :)

Imorgon ska jag göra massa saker, städa och åka till eskilstuna kanske, får se om jag orkar och om jag hinner på något sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback