18 Augusti

Tänk att det finns folk som försöker planera sin framtid och oftas så hinner dom bara bli mellan 16-25 som högst..
Jag kan inte förstå att folk kan dö så pass unga, dom får aldrig göra det dom har planerat, visst dom får sina roliga stunder men dom får aldrig mer förens dom dör.

Jag kan inte fatta att ni dör, det borde ni inte få göra även fast ni är till låns!
Jag saknar mina katter, hunden Cilla, Farfar, och 3 st andra kompis!
Nämner inga namn på personerna!
För det finns folk som tar dom namnen och lägger upp dom och sen låtsas vara en kompis till dom..
Men fan aså, JAG SAKNAR ER! Kom tillbax!



Idag blir det att städa lite till, när pappa kommer hem, för då ska säkert han ha datorn..
Ska gå och lägga mig i tid idag, hade lite svårt för de inatt, gick och la mig 2 och vaknade 1, så har ju sovit i 11 timmar..
Men ska försöka gå och lägga mig som högst 12!
Skola imorgon, samling i matsalen, börjar 1 och slutar väl vid 2 eller efter 2!
Så måste snacka med maria idag om hur vi ska göra imorgon, om vi ska möta varandra eller så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback