24 augusti



Tänkte skriva ner lite om hur mitt sommarlov såg ut!

Kom till sthlm typ den 19e eller något sånt
Varit lite halv tråkiga dagar fram tills när maddis började åka runt

Slutet av juni eller början av juli så åkte maddis till åland med michelle och dom var där i en hel vecka och då var jag med andra kompisar och sen var jag mest hos tommy och hade de chill där, göttgött!

Sen åker maddis slutet av juli eller början av augusti till norrland med lillemor och var där i en vecka
och då var jag med Evelina, miggo och älskling :) Och då hade jag oxå chill!

Aah, måste jag ens skriva ner resten av dagarna jag spenderade i STHLM!?
Mitt minne, segt som fan!
HAHA!

Men har mest varit med min underbara älskling :)
roligaste någonsin under denna sommar! <3


Jag älskar dig tommy, du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig, du är mitt allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback