Saknar dig så otroligt mycket!

Jag kan fan inte fatta att det är sant, men det är det!
Jag kommer att sakna dig och jag saknar dig så otroligt mycket!
Vi minns vem du var och kommer alltid att minnas vem du är!
Jag kommer ihåg när vi var med gänget hela tiden, vi kallade varandra bästa vänner, och vi kommer alltid vara bästa vänner oavsett hur det än ligger till!
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, nu är du inte finns brevid mig för just nu finns du bara i mina tankar och du är en ängel som kommer ner nångång då och då!
Jag älskade dig så otroligt mycket gumman, och jag kommer alltid att älska dig, du är så jävla älskad så att det inte går att beskriva med ord, det har gått en månad snart sen du dog, jag kan inte fatta det förens jag fick reda på detta!
snälla kom tillbaka!
Jag behöver dig vid min sida gumman!
Alla minnen med dig kommer jag aldrig att sudda bort, för det kommer aldrig gå!
Ibland eller oftas så sägs det att änglar kan läka alla våra sår och jag hoppas att du finns där som plåster när jag gör illa mig!
Finns även folk som säger att vi människor är till låns och det tror jag på rakt ut åt helvete, för du är en av dom som blev till låns och det är samma för mig!
Men vi ses där uppe gumman, jag kan lova dig till 100% att jag kommer snart!

R.I.P Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback