9:e Juni

Idag vart de Parken Zoo med klassen, kul som fan vare med tanke på att man inte varit där på sisådär 7-8 år!?
Massa kort blev de iaf, kul sp, bara den ju! :D
Ja, sen vart de att umgås med maria en stund för att hon missade bussen, eller nja, bussen han åka när vi väl var framme i Strängnäs igen...
Sen tog jag bussen som gick 14:50 ungefär, när jag väl kom hem så satt jag mig vid datorn en snabbis efter de blev de till att städa rummet som såg ut som vette fåglarna hur man ska förklara, men ni fattar nog säkert vad jag menar! :$

Man närmar sig mer och mer skolavslutningen nu, vilket betyder att det snart är dags för SOMMARLOV! Wooho!
Massa bira, massa grillande, massa umgås med folket, massa mys med min lyckligaste <3 och massa grattis till mig som blir 19 år den 7:e augusti! :)

Åker till Vallentuna på fredag, maddis skulle ha kommit hit men blev inte så utan jag åker till henne på fredag, men stora frågan är om jag ska gå på skolavslutningen på fredagen eller inte!
Men jag tror fan inte jag pallar de! För jag menar vi har en liten annan skolavslutning på torsdag, så de får nog bara bli den just denna år, nästa år kan jag kanske dra på den andra!
Så de löser man väl ut imorgon, vet en som kommer dampa loss på mig, jo maria heter hon, haha!
Men vafan, orka två skolavslutningar när man ändå får gå på sånt 3/4 andra gånger istället!

Men jaja, i höst ska jag kolla om man kan praktisera lite, vore skönt som tusan att få komma bort en liten stund efter all plugg hit och dit, eller nja, plugg och plugg men iaf kommer bort lite och få komma ut på lite äventyr.
De är ett mål jag ska klara, att kunna sköta ett praktik i några veckor då!
Hoppas jag får göra de bara!

Men på tal om de, inte för att sommarlovet har börjat eller slutat så jag får tänka lite mer på de slutet av sommarlovet ;)

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer så skriver väl imorgon eller så!
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback