Lite mer att läsa ;)

Shit, jag döööör!
Vafan ska jag ha på mig imorgon :S
Måste ju fixa de, Eftersom att inte maddis kommer så blir de ju inte dom kläderna jag hade tänkt mig.
Men får väl försöka lösa på på någe sätt!

Inte långt kvar tills man åker till stockholm, ska bli skönt att få komma dit, längtar som satan i gatan ;)
Inte träffat dom på ett tag tycker jag, känns som att man träffade dom för ett år sen sist, fast ja, de var ju redan förr förra helgen jag var där sist om jag minns rätt!?

Men ska nog vara där tills den 19:e eller 20:e, sen hem igen för att fira maria som blir 18 :) sen drar man till stockholm igen och är där lite längre, sen hem innan man fyller år sen blir de väl inte nå mer stockholm, de märker man ju!

Haha usch, kan inte sluta tänka på att man blir 19 i år, ett år närmare te man kan köpa ut på systemet, då fan blir de massa bira och så! ;)

Snart tänker jag fixa lägenhet oxå, i vallentuna och strängnäs ska jag kolla, spelar ingen roll hur den ser ut, går alltid att fixa den fin!
Men man får hoppas på att man hittar en pojk man kan flytta hem te ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback