6 november

Sjukanmälde mig från skolan idag.
Gick och la mig en stund och vaknade typ mellan 9-10 igen -.-

Annars så har jag mest bara städat och städat, nästan hela lägenheten, bara mitt rum kvar dock..
Men det får jag ta imorgon!
Köpa kattsand till kattens låda imorgon :S
Mamma och pappa glömde köpa det idag!

Ja, som det står innan så blir det för min del imorgon och städa mitt rum, iaf lite!
Skulle behövas, kanske möblera om lite..
Får se hur mycket ork man har!

Vill få bort alla 3 helger så att man kan åka te sthlm igen!
Saknar, saknar, saknar!
Men ska nog se te att få åka dit nästa helg!
Kanske inte e helt säkert att jag får de, men man kan ju alltid få hoppas!

Vart inge skola denna vecka, men nästa vecka ska det bli ALLA DAGAR!

Nej, nu orkar jag inte skriva så mycket mer!
Kanske skriver nått mer sen, får se!

Byebye!

Jag är döv idag, idag, idag, idag!

Musik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback