14 oktober

Sjukskrev mig från jobbet idag, eller mamma fick göra det, sen så ringde hon passa samtal, till öron i eskilstuna oo dom ville att vi skulle ringa te vårdcentralen oo fick en tid där 14:45 oo sen var jag hos tandläkaren, ska ta bort en tand som sitter längst in i underkäken :( Fett lääääääskigt, med tanke på att dom sa att det kan bli svårt oo skit för att den sitter så konstigt! kommer typ dö!
Men men, ska iaf käka penicillin två st på morgonen oo två st på kvällen!
För att det såg inte så bra ut i örat :S
Men ibland får man ta det som krävs för att det ska bli bättre!

Sen så skulle mattias ringa te praktiken oo säga att jag inte vill ha den kvar, så jag kommer gå i skolan mån-fre igen! Men ska fixa mitt schema så som jag vill ha de liksom!
Han har iaf inte hört av sig nått, så får se hur de blir imorgon, kanske får gå på måndag igen eller nått, vettefan liksom!

Om jag e ledig imorgon oo på fredag så funderar jag på att dra te sthlm imorgon eftermiddag eller så! :)
Sova hos maddis eller nån annan!?
Vet inte vem ännu!
Får se som sagt!

Tog några bilder oxå, eftersom att jag sa att jag skulle börja ta med mig kameran men får se hur ofta jag kommer göra det, längre ner kommer du få se bilderna iaf! ;)


Aja orkar inte skriva så mycket mer nu, men nu vet ni iaf något!
Byebye!

Love, love, love, music!
 
 
Hösten e verkligen här nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback