19 oktober

Mys med min underbara hela helgen.
Somnat tidigt dock, varit så otroligt trött fakitskit! ;O
Men sånt händer ju ibland..

Speciellt när man suttit på tåg i år oo dar!
Men men, vi har kollat på film oo käka pizza i lördags.. Mums! :)
Ja, han ska ju ha den dyraste pizza i världen så han fick lägga ut 20 kr så fick han 60 av mig :)
Sen finns de väl inte så mycket mer oo säga..
Minns inte så mycket mer, vi har bara softat mest om man säger så..
Förutom att vi små bråka lite i fredags, jo.. gubbfan somnar när jag e på väg te honom..
Oo som vanligt kan jag bli små sur för nästan allt oo lite små sur på honom blev jag för jag trodde ju att han hade åkt nån stans eller typ dissa mig eller nått sånt liksom...

Sen åkte man hem idag, i t-centralen så träffade jag julia, så vi snackade lite oo sådära.
Men på tåget vart de inte så mycket snack för att vi båda var ur trötta :P
Men de e söndag vafan, ALLA brukar ju vara som tröttas då liksom xD
Men vi tog en cigg i södertälje innan vi gick på bussarna oo sen vart de oo sätta sig på bussen oo åka hem.
Pappa kom oo hämtade mig, så man böhövde inte gå denna gång heller trots att mamma säger att jag måste vara hemma innan 8..
Men hon tänker ju inte på att tågen går cp nu när dom gör om massa skit..
 

Men men.. nu fick ni veta lite om helgen..
Ska väl typ sova nu oo imorgon blir de se på film på datan, en film som älskpälsk skicka te mig på msn :)

Kommer nog vara i sthlm hela höstlovet, sen blire kryssning den 3:e november, WIIIIIIIIIIIIIE! Skit kul ska de bli! :)

Vart dock inga bilder i helgen!
Men i vecka får vi se om jag kommer ta några bilder annars får ni några bilder sen efter höstlovet!

Sov så gott oo dröm så sött alla läsare!
Byebye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback