2 oktober

Här sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem för då får jag CIGG, så jävla röksugen så de e inte sant!
Varit uppe sen 5 imorse för att pappa väckte mig och sa att jag skulle fixa hans mackor oo kaffet , oo sen drog han oo jag kollade typ ut hela tiden oo sen ser jag hur fort han kör förbi, hade nästan velat ha de inspelat på video eller nått, fan va jag blev rädd att han typ skulle åka åt sidan, men den farten så kunde han nästan ha gjort det!

Men men!

Blir nog hemme idag från jobbet, är inte alls så frisk, ser skit kass ut och massa sånt, man orkar ju typ ingeting när man e sjuk aså shite, aja!

Nästa vecka blir det iaf skola för mig, oo sen jobba då iaf!
Hoppas jag!
Men de får man se under helgen hur man mår, jag hoppas att jag inte kommer vara sjuk så mycket denna månad, jag e jävligt bra på att bli sjuk, usch! hatar det fakitskit :S
Börjar bli jobbigt, e de inte en gång i månaden så e de fan varannan VECKA! Usch!

Nu tänkte jag kolla en musik video som jag kan lägga in här sen så ska jag väl fixa min pres på lunar som jag presic har skaffat :)
Pungizz  heter jag där, bara att kolla in och lägga en rad i GB:et eller kommentera bilder som jag har, har dock bara en just nu :P



audiogate - hela golvet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback