7 oktober

Lilla gumman du kan dra åt helvete, du har ingenting att ge mig nu, snälla rara bara dra åt helvete, lilla gumman du kan dra åt helvete, eller ta ditt eget liv typ nu så jävla luder bara dra åt helvete.


Det finns två saker som jag inte pallar ha i mitt liv, ett förhållande två, brudar som går över lik, prata skit och hitta på en livs historia, och kommer upp med fakta som jag finner föga troliga, försöker imponera med en massa skitsnack, men gumman jag är inte dum så ät nu upp vad du har sagt, plus detta faktum att en brud faktiskt förväntar sig att du ska ge ditt liv till henne så fort hon bara öppnar sig, okej du gillar mig, det är trevligt men vad vill du ha?

Du säger att du vill ha mig men visa det eller ha det bra, uppvakta snubben som du känner att gillar, come on leave the pussy ändrar aldrig mina killar, så all fina flickor droppa självklarhet och samvete, dags att tänka om, men gumman drar du åt helvete, drar du dit pepparn växer, jag har aldrig bett om dig så är jag inte värd din tid så är det bara att tacka för sig,


Lilla gumman du kan dra åt helvete, du har ingenting att ge mig nu, snälla rara bara dra åt helvete, lilla gumman du kan dra åt helvete, eller ta ditt eget liv typ nu, så jävla luder bara dra åt helvete.


Du trodde väl att jag var dum och inte fatta vinken men jag kände det på mig redan innan du beställde drinken, tro mig baby jag har pratat med en vän till dig som öppna upp sig som en bok om skiten som du gjort mot mig, tack, hoppas att kryssningen och grabbarna var värt det jag lovar dig jag skulle kunna ha gett dig hela världen, men att jag fick mer i bagaget än jag hade förr det ända jag vill nu är  få sparka ner din ytterdörr, känn dig träffad av vartenda ord jag säger sluta snacka eran skit att tjejer inte kan vara players för när din egen brud har sminkat upp sig själv så sjukt och lämnar dig i lägenheten medans hon själv sen går ut o käkar middag med någon kuk som du inte ens har mött, så packa grabben väskan dra för kärleken har dött, ta dig en kryssning ta din ring, och närmar sig där slutet,  äran ta den ringen kasta den i sjön och greppa sig på kuken


Lilla gumman du kan dra åt helvete, du har ingenting att ge mig nu, snälla rara bara dra åt helvete, lilla gumman du kan dra åt helvete, eller ta ditt eget liv typ nu så jävla luder bara dra åt helvete.


Är inte skyldig dig ett piss min lilla pussydoll, jag hyser inget hat ändå oh nej vad är det då? Bara för att jag gör låtar och har spelningar och reser runt en jävla massa har du visst förväntningar, som om man bara för att vi knulla så ska du följa med? Snälla lilla flicka, tro mig det finns många andra mer, du fick mig för en natt men tror du att du har mig nu? Jag är på väg till nästa stad och även där vill någon ha kuk, vissa tycker att jag är en manlig hora, men jag säger jag är singel, har kondom så inga problem hoes, har inget att förlora så länge du vill ha så kan jag ge en bit av mig så länge som jag själv vill ha, är inte intresserad att ha något förhållande så lyssna nu på vers två som säger dig ett och annat om de, och fattar du inte än så är det inte mitt problem, jag är en trevlig snubbe som bara älskar dyka mellan ben.


Lilla gumman du kan dra åt helvete, du har ingenting att ge mig nu, snälla rara bara dra åt helvete, lilla gumman du kan dra åt helvete, eller ta ditt eget liv typ nu så jävla luder bara dra åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback