27 oktober

Idag vaknade man runt 11 oo satt mig vid datorn en liten stund
Hade inte så många cigg kvar så vid 2 tiden så tog jag bussen te station oo köpte cigg där, sen fick jag vänta på bussen i 25 minuter.
Oo kom hem runt halv 4

Mamma har varit på sjukhuset i nyköping så hon kommer hem efter 6 skulle jag nog tro, men de får man väl nästan se då..

Imorgon ska jag till sjukhuset oo kolla mitt öra oo sånt..
Sen resten av dagen imorgon vet jag inte vad jag ska göra, det får man se imorgon helt enkelt

Annars så har jag varit i Sthlm oo kom hem igår, tråkigt nog, men åker tebax på torsdag :)

Varit med älskling hela helgen sen drog jag te maddis på söndag kväll oo var med henne te igår kväll typ.
Sen var man med älsklingen en liten stund igår innan man skulle åka hem.
Ville inte men var tvungen :/

Får se vad veckan kommer att bjuda på :)
Nästa vecka, OM EN VECKA åker jag oo älskling på kryssning :D

Ska diska lite nu så, orkar inte skriva så mycket mer nu!




One, two fuck you!
Never say no
I'm ready to go
We're out of control
But I can't let you
Can't let you go!

I love to hate you
Should know I love to hate you
Hate you, hate you.
Bitch!

Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback