Går inte att förklara med ord



Låt oss aldrig gå isär, du vet att du är allt jag har kvar!
Jag vill inte att det ska bli så som jag sitter och tänker hela tiden :(
Jag önskar att vi kunde vara lika nära som vi var innan du skaffade massa pojkvänner från olika håll och innan du ens skaffade dator, jag saknar dom gamla tiderna med dig, DOM SOM VERKLIGEN VAR BÄST!
Jag kommer aldrig glömma allt vi varit med om, pedofiler och massa sånt!
Du får inte kasta bort våran vänskp, lova mig det! :(
Känns så tomt när du är med andra och inte mig, du ringer inte varje dag som förut och du smsar bara på morgonen innan vi möts eller om jag ska komma, vart tog dom bästa smsen vägen och varför har vi slutat ringa till varandra?

Jag vet att vi kan få det här att funka, men då måste vi nog nästan börja om på nytt för att komma varandra lika nära som förut! <3

Vi kan inte bara kasta bort 12 år och snart 2 månader! :(
Och jag kan nog tänka mig att typ 9 av dom åren var det som BÄST!

Men kom igen, se på hur vi har kommit isär varandra jämfört med föra några år sen!

Jag orkar inte stå ut med att vi har det såhär
Men nu när dom andra går före så kan jag inget göra längre än att önska dig lycka till och jag hoppas att vi får det som förut snart igen!

<3


Lilla marias favorit låt får vara musiken jag bjuder på!


Kommentarer
maria nyström säger:

fn va fint skrivet, vet fan ente vad jag ska säga, vill ente att vi ska gå isär egentligen :/ men jag vet ente varför det har blivit som det blivit, men du ringer ju ente heller till mig längre :/ det är väl ente bara jag som ska ringa dig :/ men vi kan ju ente ses lika mycket längre sen du flyttade :( jag vill aldrig att vi ska gå isär varandra <33 jag älskar dig vännen och vi ska aldrig mer bråka eller gå isär <33 jag minns alla minnen som om det var igår <33 vill att det ska vara så igen <333 vi måste börja umgås och så igen <333 jag älskar dig mer än vad det finns stjärnor på himlen <33333333 kan ente leva utan dig gumman <3333 bästa texten jag läst på länge <3333 finns den på bdb med ? <3333 jag älskar dig!!!<3333

2009-10-07 | 14:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback