Kärlek är svårt och förklara men jag hoppas att du förstår


Utan dig vore jag fan seriöst ingenting!
Jag kan inte leva utan dig, det är från dig som jag får mina andetag!
Jag älskar dig så otroligt jävla mycket
Du är allt jag har och du är mitt allt

Du gör så att mina dagar är ljusa du är som en sol som skiner upp!
Att vara med dig är det underbaraste jag vet, du är som en nalle som man kan hålla om hårt och som jag inte kan släppa taget om <3

Jag vet att jag är dålig på att förklara mina känslor med ord såhär, men jag vill bara att du ska veta hur jävla kär jag är i dig och hur jävla mycket jag älskar dig min finaste <3

Lämna mig inte!
Lova det!?
<3

När jag hör denna låt tänker jag på dig tommy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback