STICK, FÖRSVINN!

Så jävla irriterad på folk som inte förstår att man inte kan ringa hur som helst oo speciellt inte på privat nummer det hatar jag!
För jag hatar att svara som mest då..
Aså vill ni ringa oo sånt där, så skriv det innan ni gör det, oo godkänner jag det så visst!

För nästa månad kommer jag fan byta mobil nummer och inte ge ut det till någon förutom mitt jobb, skolan oo mamma oo pappa!
NI E JU SÅ JÄVLA STÖRDA SÅ DET FINNS INTE!
Trött på er blir jag!


Oo sen e det ju det dära med msn skiten, skaffa eget namn istället för att TA MITT!
Men det e klart ni kommer väl inte på något annat så ni tar mitt istället!
Fyfaaaaaaan!

Aa, jag kanske hatar allt oo alla just nu men lär er för fan att skriva innan ni ringer på dolt nummer eller tar min msn namn!


Sen blir jag så jävla less på att inte kunna vara i sthlm nu, jag har fan saknat det oo längtat oo sen skiter allting sig för att man e sjuk oo för att man inte kan vara hos nån jävla idiot alls!

Ni får hata mig hur mycket som helst, gör det!
Men då får ni räkna med att jag tar bort er på msn, erat mobil nummer oo tar bort massa sidor oo blockar skiten hur er överallt (dom sidorna jag kommer ha kvar iaf!)

Finns några personer jag vill SLÅ SÖNDER just nu!
Men det e synd att ni inte e här nu för då hade jag mer än gärna gjort det!

Tack för att ni ''stöttar'' mig te 100000, jag e verkligen ''glad'' för att ni finns där för ''mig'' !!!!

Juste nu när jag ändå skriver hur mycket jag hatar er så vill jag bara säga att jag är så jävla trött på när det finns folk som bara öppnar käften hela tiden oo bara får ut massa elaka ord hela jävla tiden!
Ni tror att ni e så jävla coola men fyfan, det e ju bara rent jävla patetiskt sätt ni håller på med!

TACK FÖR MIG!
LÅT MIG VARA IFRED NU!
LÅT MIG FÅ VARA DEN JAG ÄR OCH INTE DEN DU VILL ATT JAG SKA VARA!
HA ETT BRA JÄVLA LIV!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback