10 september


Var en sväng te skolan idag för att sjukskriva mig, sen drog jag vidare hem te maria med henne oo sen åkte jag med bussen som gick vid 1 tiden..
Väl hemma han jag sitta nån timma vid datorn te ''pappa'' kom hem, då börjar han gnälla om pengar..
Oo mamma börjar gråta :S så jag blir skit sur på honom oo skriker allt vad jag kan på honom, sen bad han mig fara åt helvete oo jag kan säga som så att jag e INTE hans dotter längre!
Jävla fittnylle!
Så jävla piss off på dig!
En gång te han snackar om sina jävla pengar oo jag lovar jag flyttar vart fan som helst går te soc eller nått sånt!
Bara jag slipper all jävla tjafs!
Så jävla idiotist, så jävla dålig stil av dig!

Mamma oo jag dorg te morfar för att låna pengar, han var inte ett dugg gla för att vi behövde låna pengar, klagade på mamma om att hon hade dålig ekonomi, så hon började gråta mera, men därför hon grät så jävla mycket var för att pappa vägrade ge henne cigg, hon hade varit utan cigg hela dagen medans jag hade snus oo fick en halv cigg av maria..

Sen när vi väl var hemma så börjas de igen med pengarna oo jag kallar ''pappa'' för handikappade jävla cp barn!

Sen satt jag mig vid datorn oo har suttit här sen dess, oo nu ska jag typ sova så,
GOD NATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback