16 september



Har precis gjort klart min engelska nu :)
Känner mig stolt över den oo jag hoppas att läraren blir nöjd annars gör jag inte om sånt :D
Tog 15 minuter för mig oo göra den så :)
Brukar vara segare när det gäller sånt :)

Idag har jag haft två st matte lektioner oo en engelska lektion :)

Imorgon har jag Matte första lektionen oo andra, engelska oo tredje oo sista så e det svenska, sen slutar jag för den dagen!

Får se vad som händer efter skolan, blir väl te oo städa tror jag oo sen bara ta de lungt kanske.
Får se om jag orkar städa e så jävla seg efter skolan nu för tiden, men FYFAN vad det går bra för mig där nu när man kommit in i allt igen! :)
Så jävla stolt över mig sj! :)

Ja, sen la jag in några gamla bilder på facebook, hahahaha!
Ibland när man kollar på gamla bilder på sig sj så fattar man inte att man sett ut som man har gjort då :D

Menmen, nu ska jag ut med hunden oo sen sitta här en liten stund te oo sen blir de oo sova!
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback