17 september

Ja, nu ska man typ sova tänkte jag.
Varit ute med hunden men glömde totalt bort oo diska! -.-

Imorgon kommer jag så fort mamma gett mig hennes busskort, eftersom att jag inte har några pengar kvar på mitt. Då blir de lätt svårt oo inte komma te skolan i tid. Så jag snackade med läraren idag om att jag kommer komma lite senare oo de var ju lungt för henne..

Så kommer ju åka som jag gör när jag har sovmorgon oo sen ta 2:an upp te hög husen eller vad man nu ska säga oo gå därifrån te skolan, så man kommer typ gå/springa för jag känner att de kan vara bra gå lite..

Oo på måndag så får man äntligen besöka praktikplatsen! :)


Älskar låtarna oo tänker bara på en viss person när jag hör på dom <3


kan inte sluta tänka och kan inte sluta sakna och jag älskar dig! <3


Kommentarer
Anonym säger:

<3<3 sött

2009-09-24 | 20:30:17
Bloggadress: http://monkeysiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback