17 september


Brabrabrabra, jag älskart!

Allt i skolan känns så jävla bra, jag tänker verkligen inte göra samma misstag som förut, jag ångrar mig lite fakitskit!

Gjorde klart min svenska uppgift idag oxå :)
Så nu får man göra nytt skit på svenskan :)

Imorgon kommer jag komma lite sent till skolan så jag kommer nog bara ha matte oo engelska tror jag.
Men men, får se när jag kommer..

Ska diska lite sen tänkte jag, väntar på att mina sunflowers på framville o klara så att man kan plantera nya, oo snart e man uppe i level 26, hahahahahaha!
Jag vet, jag har blivit en äkta farmville nörd! :D


Haha juste, maria oo frida har kallat varandra för ........... knullare
Så nu börjar dom kalla mig för Tommy knullare xD
Inte för att jag tar åt mig men fyfan vad kul man kan ha i skolan nu aså!



Kanske skriver något mer sen :)
Byebye!


Så jävla fin låt, jag älskart!

Kommentarer
Sharon säger:

skit bra låt gumman!

2009-09-17 | 18:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback